Bu Blogda Ara

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Favori Eyelinerlarım..♥

merhaba!

bugün favori göz ürünlerimden olan eyelinerlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum..
uzun süredir kullandığım ve çook memnun kaldığım bu cicileri hep birlikte görelim istedim.. 

öncelikle maybelline jel eyelinerları bilmeyenimiz yoktur heralde..ben sizleri bu bilindik jel eyeliner ailesinin en siyah eyelinerı ile tanıştırayım kendileri  ''Blackest Black..'' yani siyahında siyahı anlamına gelmekte.. adının hakkını taşıyan bu cici gerçekten de çok güzel bir siyahlık veriyor...
kalıcı ve uygulaması bence çok pratik bir eyeliner çeşidi ..;)

 fiyatı : 6 dolar civarı..

**ikinci olarak diğer favori eyeliner'ım nyc'nin bu güzel eyelinerı
kendilerini bayıla bayıla kullanıyorumm.. 
çok güzel bir siyahlık ve kalıcılık sağlıyor..mat oluşuda ayrı bir güzelliği..
uzun süre kullanımda da bir deforme görmedim kendilerinde..
bu ara eyeliner arayışında iseniz,tavsiye ederimmm :*
pişman olmayacağınızı düşünüyorum ..


**bugünde favori ikilimle tanıştık..
darısı diğerlerinin başına.. ;)

sevgiler .. .♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder