Bu Blogda Ara

22 Mayıs 2014 Perşembe

nyx matte lipstick ve butter lipstick incelemesi..

öncelikle biliyorsunuz ki türkiye'de kozmetik ürünleri yurtdışına nazaran daha pahalı .. bende yakın bir zaman önce yurtdışından ürün almaya karar verdim ve küçük bir alışveriş yaptım..
nyx lipsticklerin bir kaç rengi epey zamandır gözüme çarpıyordu bende sipariş vermişken onlardanda alıp denemeye karar verdim.. bu arada tanesi 6dolara geldi.. 
*öncelikle mat olanlardan başlayalım ..
hippie chic **üstte flaşlı altta flaşsız çekim..

ikinci olarak nude..

ve son olarak butter lipstick hubba bubba..

.**ilk olarak sürüş kısmında rahat olamadiğimi belirtmem gerek topak topak bir görüntü veriyor sürerken hatta bir ara bozulmuş olabileceklerini bile düşündüm..gerçekten topak topak bir görüntü oluşmuştu sanki peeling yapılmamış bir dudağa uygulanmış gibi.. (peelingimi hiç aksatmam bu arada buna rağmen baya kötü bir görüntü veriyordu) sonrasında bir kaç kullanımda çok fazla uygulamadan kullandım..daha iyi durdu.. sanırım çok bastırmadan ve sadece bir kaç kat uygulama yapılarak kullanılmalı..bu şekilde daha iyi bir kullanım ve görüntü sağlıyor..
**kalıcılık konusunda çok başarılı bulduğumu söyleyemem ..tabiki çok da kötü değil fakat daha dayanıklı bir ürün bekliyordum..
**bu arada mat duruşundan sıkılıp daha yumuşak bir görüntü isterseniz aynı tonlarda bir lipglossla üzerinden geçebilirsiniz..renkler daha güzel görünüyor.. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder