Bu Blogda Ara

1 Mart 2015 Pazar

mac Showstopper 4'lü far paleti ♥

yeniden merhaba!
epeydir ilgilenemediğim bloğuma yeni bir ürünle dönmüş bulunuyorum..:)
uzun süredir kullandığım mac'in dörtlü far paletini yeni fırsat bulduğum şuan da sizlerle paylaşmak istedim..

daha ayrıntılı görmek gerekirse.. 

Mineralism : 
bu farın rengini tam olarak kestiremiyorum sütlü kahve gibi duruyor..:) ışığa göre bakırımsı bir renge de bürünebiliyor..şahsen çok sevdim kendilerini :)

Oh My Darling :
Paletin en açık renkli farı ..göz kapağınızın rengini eşitlemekte veya kaşın altına vurgu yapmakta kullanabilirsiniz..


Showstopper :  
Palete adını veren bu far,övülmeyi bence çokça hakediyor :) Mat kahve-siyah arası bir renk , ve bana göre kurtarıcı bir ürün,şöyle ki koyu renk kaşlara sahipseniz kaş farı olarak kullanılabilirsiniz..dumanlı göz makyajı için kesinlikle ideal..gözlere güzel bir derinlik katıyor..ayrıca dilerseniz fırçanızla biraz ıslatarak eyeliner olarak da kullanabilirsiniz.. :)

Jest : 
bu renkte bence gayet kullanışlı,herkese yakışacağını düşündüğüm bir renk..göz pınarlarınızı aydınlatmak için de kullanabilirsiniz. Gece ve gündüz makyajınızda rahatlıkla kullanılabilirsiniz..:)
 ürün fiyatına gelirsek,150 TL ..
maccosmetics.com.tr 'den ya da MAC mağazalarından satın alabilirsiniz..
umarım beğenirsiniz:)

sevgiler :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder